donderdag 16 augustus 2012

Girl power

Nou ja, soort van. Ik wil de trike graag gaan gebruiken voor woon-werkverkeer, maar 25 kilometer is toch gene pikkepoelie, zeg maar. Dan zou ik bij aankomst toch graag even een lekkere verfrissende douche willen nemen. Helaas is dat bij mij op het werk niet mogelijk, vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een alternatief.

Ik denk (of liever gezegd: ik hoop) dat ik de oplossing heb gevonden: de trike wordt geƫlektrificeerd! Hopelijk krijg ik daarmee net het duwtje dat ik nodig heb om de polder uit te komen en eventuele tegenwind te overbruggen, zodat ik fris en fruitig op het werk arriveer. De terugweg kan ik dan gewoon op eigen kracht fietsen.

Vandaag dus de fiets naar de fietsentovenaar gebracht en hopelijk heb ik dan vanaf volgende week altijd wind mee. Whiiiiiieh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten