zaterdag 8 september 2012

Pony is home!

Het duurt even, maar dan heb je ook wat: Pony (1659 from Scots powny, apparently from French poulenet (little foal) (15th c.), ultimately from Late Latin pullanus (young of an animal) (cognate to English foal).) is weer thuis!

Mijn stoere ros is voorzien van een shiny nieuw voorwiel, met extra paardenkracht:


De accu is keurig netjes weggeborgen onder de zitting:


En de knopjes zitten bij het linkerstuurhandvat, want tja, rechts zit Barend natuurlijk al!


Om het bedieningspaneel te kunnen bevestigen, is een spiegel toegevoegd. Dit keer is het er eentje waar je zowaar iets in kunt zien (in tegenstelling tot het bibberding wat er eerst op zat), dus wie weet laat ik deze wel zitten.

De testrit verliep uitstekend, zelfs met mijn nog povere conditie was de Hollandse Brug geen enkel probleem. Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen vinden, is de bak herrie die de lader maakt. Thuis kan ik 'm wel in de schuur opladen, maar als ik 'm ooit op het werk moet opladen, dan denk ik dat ik toch echt in de kelder of in het magazijn moet zijn, want op de werkplek is absoluut geen optie!

Morgen eens kijken of ik op en neer naar het werk kom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten